KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink v sobě snoubí všechny možné dovednosti, které sportovec může potřebovat:

vytrvalost, obratnost, výbušnost a sílu...


Náš kruhový trénink se vždy skládá z předem definovaných částí:


  • zahřátí

  • mobilita dynamický strečink

  • vysvětlení systému tréninku a ukázaní stanovišť

  • samotný trénink (3-6 koleček)

  • BONUS: Závěrečná "dojížděčka" - nabývá různých podob

  • statický strečink

Ale především vám "kruháč" díky vysokointenzivnímu tréninku, kdy tělo pracuje ve vysokých tepových frekvencí, buduje fyzickou kondici.

Stejný kruhový trénink tak vedle sebe dokáží odjet profesionální sportovec i úplný začátečník - kruháče jsou náročné na kardiovaskulární systém (okysličování vašich svalů), jehož kapacitu má každý jedinec odlišnou. Náročnost si tak každý volí sám díky frekvenci vykonávání pohybu. Samozřejmě lze na intenzitě přidat i pomocí vyšších vah.

Jednoduše řečeno kruhový trénink je vhodný pro všechny.

GT trenér

David Štěpánek


V září bude David trénovat ve dnech:

2.9., 7.9., 12.9., 21.9., 26.9. a 30.9.